Rady a tipy pred sťahovaním | Sťahovanie Golem - Najlacnejšie sťahovanie - Bratislava, sťahovanie celé Slovensko, medzinárodné sťahovanie, sťahovanie Liptovský Mikuláš, Trnava, Žilina, Pezinok, Poprad, Senec, Martin, Stupava, Kežmarok, Malacky, Spišská Nová Ves, Ružomberok, Dolný Kubín, Svit, Šamorín, Liptovský Hrádok, Viedeň, Košice, Prešov, Banská Bystrica, Nitra, Zvolen, Dunajská Streda, Nové Zámky, Zlaté Moravce, Piešťany, Trenčín, Považská Bystrica, Púchov, Bytča, Brezno, Lučenec, Námestovo, Tvrdošín, Levoča, Rimavská Sobota, Kittsee, Haunburg an der Donau, Rajka, v Bratislave, lacné sťahovanie, kancelárii, kancelárií a firiem | www.stahovanie-golem.sk
menu
logo
CzechEnglishGermanSlovak
info@stahovanie-golem.sk
|
0907 777 721

Rady a tipy pred sťahovaním

Navštívili ste našu stránku a zaujímajú Vás nasledujúce informácie, tak pravdepodobne sa plánujete sťahovať. Sťahovanie domu, bytu, firmy, kancelárie, úradu, skladu, archívu, prevádzky, výrobnej haly, apartmánu, domácnosti, chaty, chalupy, pivnice, garáže a podobne si vždy vyžaduje prípravu. V prípade, že chcete pri presťahovaní Vášho majetku predísť chaosu, stresu a chcete, aby Vaše sťahovanie prebehlo bez komplikácií, je nutné sa na sťahovanie vopred pripraviť.

So sťahovaním máme dlhoročné skúsenosti a množstvo referencií. Či už sa rozhodnete využiť sťahovacie služby našej firmy, alebo inej, pripravili sme si pre Vás súhrn základných rád a tipov, ktoré je dobré spraviť pred samotným sťahovaním.

Pre súkromné osoby:

Sťahovanie domu, bytu, apartmánu a podobne je často stresujúca udalosť, pri ktorej je potrebné myslieť na mnoho vecí. Riešením je výber kvalitnej, profesionálnej a spoľahlivej sťahovacej firmy, ktorá je overená a so sťahovaním má dlhoročné skúsenosti a množstvo referencií.

- Výber kvalitnej, spoľahlivej, overenej a profesionálnej sťahovacej služby so skúsenosťami, referenciami a poistením. Myslíme tým firmu, ktorá je už dlhšie na trhu, je overená a s poskytovaním sťahovacích služieb má bohaté skúsenosti. Pretože hodnota sťahovaného majetku je v priemere vždy v tisíckach eur, je lepšie obrátiť sa na skúsenú firmu, ako hľadať najlacnejšie riešenie, ktoré sa môže odzrkadliť a vypomstiť poškodením vybavenia a inými nepríjemnosťami spôsobenými neprofesionálnou sťahovacou službou, ktoré nakoniec môžu aj niekoľkonásobne prevýšiť celkovú cenu sťahovania.

- Dohodnutie termínu sťahovania dostatočne v predstihu.

- Upratanie a vyčistenie objektu, do ktorého sa sťahujete.

- Vybaviť si minimálne na deň sťahovania voľno v práci, prípadne si zabezpečiť osobu, ktorá bude namiesto vás prítomná pri sťahovaní.

- Dohodnutie presných podmienok so sťahovacou službou.

- Pred sťahovaním si preberať priebeh sťahovania s vybranou sťahovacou firmou. Dohodnúť si všetky doplnkové služby, ktoré by ste požadovali od sťahovacej firmy, a ktoré si spravíte sami, ako napr.: montážne práce, baliace práce nábytku, baliace práce osobných vecí, drobností, šatstva a pod., likvidácia nepotrebných vecí, baliaci materiál a podobne.

- V prípade, že si neobjednávate kompletný servis aj s balením od sťahovacej služby, nechajte si dostatok času na balenie vecí, nakoľko sa jedná o časovo zdĺhavú činnosť. Zabezpečte si baliaci materiál (krabice, fólie, baliaci papier, etikety, pásky a pod.), napríklad u sťahovacej firmy, ktorá Vás bude sťahovať.

- Vyčleňte si miesto (izbu), kde budete dávať zabalené krabice, aby ste sa mali kde hýbať a mali prehľad.

- Do osobitnej tašky si pripravte najdôležitejšie veci, ktoré viete, že budete potrebovať v najbližších dňoch (šatstvo, hygienické potreby a pod.), nakoľko vybaľovanie môže trvať aj pár dní. Pripravte si veci ako keď sa balíte na dovolenku. Tiež si do osobitnej tašky odložte všetky dôležité doklady, dokumenty a cennosti.

- V prípade, že baliace práce si budete realizovať sami, pripravte si baliaci materiál, dostatočné množstvo krabíc, ktoré treba zalepiť lepiacou páskou, tak, aby pri manipulácii nedošlo k otvoreniu a vypadnutiu vecí z nich.

- Etiketami si označte všetky krabice, do ktorých budete baliť vybavenie. Po vložení vybavenia do krabice vždy na etiketu napíšte poznámku – názov vecí v krabici a z ktorej izby sú a kam do ktorej izby má byť krabica presťahovaná v nových priestoroch. Budete mať prehľad a sťahovací Vám následne presťahujú všetky krabice presne do miestností, kam je potrebné.

- Všetky krabice si očíslujte a prípadne si urobte zoznam sťahovaných vecí. V prípade, že vybaľovanie by Vám následne trvalo dlhší čas a niečo by ste potrebovali súrne, podľa zoznamu a čísla si nájdete hneď krabicu, kde sa daná vec, ktorú súrne potrebujete, nachádza. Prípadne ak sa rozhodnete pre službu kompletného servisu od sťahovacej firmy, firma to urobí za Vás, no treba rátať s tým, že je to finančne náročnejšie.

- Po zalepení krabíc následne dno krabice vysteľte papierom, prípadne bublinkovou fóliou a tiež pri uzatváraní na vybavenie (vrch krabice) tiež vystlaté baliacim materiálom, aby nedošlo k preboreniu krabíc, keď sa pri samotnom sťahovaní poukladajú pri prevoze na seba, a tiež aby v krabici bolo dané vybavenie fixované.

- Prvé začnite baliť veci, ktoré najmenej používate a potrebujete ku každodennému životu, to znamená všetko, čo nebudete potrebovať najbližšie dni.

- Krabice naplňte tak, aby maximálna hmotnosť krabice bola 20 kg, aby nedošlo k roztrhnutiu krabice a aby s krabicou dokázal manipulovať jeden človek.

- Ťažšie veci ukladajte na spodok krabice.

- Krehké veci je potrebné pred vložením do krabíc obaliť do baliaceho papiera, prípadne bublinkovej fólie. Následne krabicu označte ako krehké. Takto označte aj krabice s elektronikou a všetkými vecami, ktoré by sa mohli pri manipulácii s krabicami ľahko poškodiť.

- Pred odpájaním elektroniky (TV, PC a pod.) si odfoťte zapojenie káblov, aby ste nemali následne po presťahovaní problém pri spúšťaní elektroniky.

- Všetky nábytky, spotrebiče musia byť pri preprave prázdne.

- V prípade, že je potrebná demontáž a montáž nábytku, nechajte to na sťahovaciu firmu. Ak by ste sa rozhodli, že si montážne práce urobíte sami, tak pred demontážou si daný kus nábytku odfoťte a každú rozobranú časť si označte, aby ste následne nábytok vedeli správne zložiť. Všetky šróby a súčiastky si odložte do plastového vrecka.

- Obalenie nábytku nechajte na sťahovaciu firmu. Ak sa rozhodnete, že si to spravíte sami, tak nikdy nelepte lepiacu pásku na nábytok, napríklad pre zabezpečenie otvárania dvierok na skrini a podobne, pretože z lepiacej pásky môžu ostať na nábytku fľaky od lepu, prípadne pri odlepovaní sa môže poškodiť povrchová úprava nábytku.

- V prípade, že máte v byte cennejší nábytok, žiadajte o pripoistenie na sťahovanie daného nábytku a baliace práce nechajte na sťahovaciu službu.

- Pri sťahovaní do nových priestorov máte možnosť urobiť si vo vybavení inventúru a nebrať si do nových priestorov vybavenie, veci, ktoré už nepotrebujete a ktoré Vám zbytočne zaberajú miesto v dome či byte. Máte možnosť ich vyradiť a zbaviť sa nepotrebných vecí, ktoré vyčlení na jedno miesto, prípadne menšie veci, drobnosti, šatstvo dáte do vriec či krabíc. Sťahovacia firma Vám dané vybavenie v prípade záujmu zlikviduje odvozom na skládku, prípadne na zberný dvor, samozrejme treba na to sťahovaciu službu pred sťahovaním upozorniť, že budete potrebovať aj likvidáciu vybavenia.

- Pred odchodom z bytu si odfoťte rozvodnú skriňu s meračmi odberu elektriny, plynu, vody.

- Vybavte si zmenu trvalého bydliska a zmenu korešpondenčnej adresy.

- V prípade, že máte deti, domáce zvieratá, zabezpečte si na deň sťahovania pre ne stráženie.

- Ak si s niečím neviete poradiť, ako postupovať s prípravou na sťahovanie, kontaktujte dohodnutú sťahovaciu firmu.

Pre právnické osoby (firmy/spoločnosti):

Pri sťahovaní celej firmy, či jednej kancelárie je najdôležitejšie presťahovanie vybavenia tak, aby sťahovanie malo čo najmenší vplyv na chod firmy. To znamená, že sťahovanie by malo byť naplánované do detailov s presným harmonogramom. Presťahovanie musí byť profesionálne, odborne a v čo najkratšom čase.

- Výber kvalitnej, spoľahlivej, overenej a profesionálnej sťahovacej služby so skúsenosťami, referenciami a poistením. Myslíme tým firmu, ktorá je už dlhšie na trhu, je overená a s poskytovaním sťahovacích služieb má bohaté skúsenosti. Má vybavenie a kapacitu na sťahovanie Vašej firmy, aby sťahovanie prebehlo s čo najmenším ovplyvnením chodu firmy. Ovplyvnenie chodu firmy, či hodnota sťahovaného majetku, je v priemere vždy v tisíckach eur, preto je lepšie obrátiť sa na skúsenú firmu, ako hľadať najlacnejšie riešenie, ktoré sa môže odzrkadliť a vypomstiť poškodením vybavenia, a inými nepríjemnosťami, ktoré nakoniec môžu aj niekoľkonásobne prevýšiť celkovú cenu sťahovania.

- Poverenie jednej osoby, ktorá bude mať na starosti komunikáciu so sťahovacou firmou.

- Dohodnite si termín sťahovania dostatočne v predstihu na termín, kedy je to pre Vašu firmu najvyhovujúcejšie.

- Dohodnutie presných podmienok so sťahovacou spoločnosťou.

- Pred sťahovaním si preberte priebeh sťahovania – harmonogram s vybranou sťahovacou firmou. Dohodnite si všetky doplnkové služby, ktoré by ste požadovali urobiť od sťahovacej firmy a ktoré si spravíte sami, ako napr. montážne práce, baliace práce nábytku, baliace práce šanónov, dokumentov, osobných vecí, kancelárskeho vybavenia, drobností, elektroniky a pod., prípadne likvidácia nepotrebných vecí.

- V prípade, že si neobjednávate kompletný servis aj s balením, prípadne iných doplnkových služieb od sťahovacej služby, vyčleňte si dostatok času na balenie vecí, nakoľko ide o časovo zdĺhavú činnosť a tiež si zabezpečte baliaci materiál (krabice, fólie, baliaci papier, etikety, pásky a pod.) napríklad u sťahovacej firmy, ktorá Vás bude sťahovať.

- V prípade, že baliace práce si budete realizovať sami, respektíve, zamestnanci sa budú baliť sami, je potrebné pripraviť baliaci materiál, dostatočné množstvo krabíc, ktoré treba zalepiť lepiacou páskou, tak, aby pri manipulácii nedošlo k otvoreniu a vypadnutiu vecí z nich.

- Etiketami je potrebné označiť všetko vybavenie v kanceláriách, nábytok a tiež krabice, do ktorých budete baliť vybavenie firmy. Aby pri sťahovaní viacerých kancelárií nedošlo k zámene nábytku a vybavenia medzi kanceláriami. Po vložení vybavenia do krabice, vždy na etiketu je potrebné napísať poznámku – názov vecí v krabici a z ktorej miestnosti/kancelárie/skladu sú a kam do ktorej miestnosti má byť krabica presťahovaná v nových priestoroch. Budete mať prehľad a sťahovací Vám následne presťahujú všetky krabice presne do miestností, kam je potrebné.

- Všetky krabice by mali byť očíslované, a tiež by na nich malo byť uvedené, ktorému zamestnancovi patria, a tiež kanceláriu, z ktorej sú, prípadne si každý zamestnanec môže urobiť zoznam sťahovaných vecí. V prípade, že by niektorý zamestnanec sa potreboval dostať súrne k niektorému dokumentu, podľa zoznamu by vedel, v ktorej krabici sa nachádza a tiež po presťahovaní by si vedel skontrolovať, či mu boli presťahované všetky veci. Prípadne ak sa rozhodnete pre službu kompletného servisu od sťahovacej firmy, sťahovacia firma sa postará o všetko, no treba rátať s tým, že je to finančne náročnejšie a náklady na sťahovanie stúpnu.
- V prípade, že sa nachádzajú vo firme dôležité dokumenty, prípadne cennejšie predmety, je potrebné ich dať do osobitných krabíc a označiť ich.

- Prvé je potrebné začať baliť veci, ktoré sú najmenej používané a potrebné vo firme, kanceláriách, to znamená všetko vybavenie, čo nebudete potrebovať najbližšie dni. Veci, ktoré sú dôležité pre chod firmy, sa balia posledné.

- Krabice je potrebné naplniť tak, aby hmotnosť krabice bola 15 kg max. 20 kg, aby nedošlo k roztrhnutiu krabice a aby s krabicou dokázal manipulovať jeden človek.

- Ťažšie veci je potrebné ukladať na spodok krabice.

- Krehké veci, PC, monitory a podobne je potrebné pred vložením do krabíc precízne obaliť do baliaceho papiera, prípadne bublinkovej fólie. Následne krabicu označte ako krehké. Takto označte aj krabice s vybavením, ktoré by sa mohlo pri manipulácii s krabicami ľahko poškodiť.

- Pred odpájaním elektroniky (TV, PC a pod.) zamestnancami je potrebné si pre istotu odfotiť zapojenie káblov, aby nenastal následne po presťahovaní problém pri spúšťaní elektroniky.

- Všetky nábytky, trezory, spotrebiče musia byť pri preprave prázdne.

- V prípade, že je potrebná demontáž a montáž nábytku, nechajte to na sťahovaciu firmu. Ak by ste sa ale predsa rozhodli, že si montážne práce urobíte sami, tak pred demontážou si daný kus nábytku odfoťte a každú rozobranú časť si označte, aby ste následne nábytok vedeli správne zložiť. Všetky šróby a súčiastky si odložte do plastového vrecka.

- Obalenie nábytku nechajte na sťahovaciu firmu. Ak sa rozhodnete, že si to spravíte sami, tak nikdy nelepte lepiacu pásku na nábytok, napríklad pre zabezpečenie otvárania dvierok na skrini a podobne, pretože z lepiacej pásky môžu ostať na nábytkovom povrchu fľaky od lepu, prípadne pri odlepovaní sa môže poškodiť povrchová úprava nábytku.

- V prípade, že máte vo firme, kanceláriách cennejší nábytok, žiadajte o pripoistenie na sťahovanie daného nábytku, a baliace práce nechajte na sťahovaciu službu.

- Pri sťahovaní do nových priestorov máte možnosť urobiť si vo vybavení inventúru a nebrať si do nových priestorov vybavenie, veci, ktoré už nepotrebujete a ktoré Vám zbytočne zaberajú miesto na firme, v kanceláriách, či sklade. Máte možnosť ich vyradiť a zbaviť sa nepotrebných vecí, ktoré je potrebné vyčleniť na jedno miesto, prípadne menšie veci, drobnosti, vložiť do vriec či krabíc. Sťahovacia firma Vám dané vybavenie v prípade záujmu zlikviduje odvozom na skládku, prípadne na zberný dvor, samozrejme treba na to sťahovaciu službu pred sťahovaním upozorniť, že budete potrebovať aj likvidáciu vybavenia. Ak máte citlivejšie dokumenty, je možné ich dať do spaľovne, prípadne skartovať.

- Sťahovacia firma Vám vie v prípade potreby zabezpečiť aj externý sklad pre Vaše vybavenie.

- Pred sťahovaním serverov je potrebné si ich odfotiť a taktiež rozvodnú skriňu s meračmi odberu elektriky, plynu, vody, prípadne iné.

- Dostatočne dlho pred sťahovaním kancelárie, či celej firmy, si vybavte zmenu korešpondenčnej adresy firmy, aby v deň presťahovania ste ju mali zmenenú, a aby Vám pošta a dôležité dokumenty prišli na správnu adresu.

- Ak si s niečím neviete poradiť, ako postupovať s prípravou na sťahovanie, kontaktujte dohodnutú sťahovaciu firmu. Dobrá sťahovacia firma má vyčleneného človeka práve pre každé konkrétne sťahovanie.

Zľavy a akcie
Prečo je Sťahovanie Golem
Vaším najlepším partnerom pre sťahovanie?
skúseností
18 rokov
skúseností
poistenie
Kvalitné poistenie
do 150 000 € v cene
cenová ponuka
Obhliadka a cenová
ponuka zdarma
materiál
Kvalitný baliaci
materiál
profesionálne služby
Profesionálne a korektné
služby s nonstop
zákazníckou podporou
krabice
Zapožičanie 30
krabíc zdarma
Náš tím má dlhoročné skúsenosti a postará sa o bezpečný presun vášho majetku – či už ide o sťahovanie bytov v Bratislave, kancelárií alebo náročnejšie zákazky. Ak potrebujete sťahovanie firiem v Bratislave, dokážeme vám zabezpečiť kompletný servis vrátane balenia, demontáže a následnej montáže nábytku, aby bol váš biznis čo najskôr plne funkčný. Rovnako sa špecializujeme aj na sťahovanie domov v Bratislave, kde zaručujeme maximálnu starostlivosť o váš majetok a hladký priebeh celej realizácie.

Ponúkame profesionálne a lacné sťahovanie v Bratislave, ktoré spája výhodnú cenu s vysokou kvalitou práce. Zabezpečíme odvoz nepotrebných vecí, vypratávanie a likvidáciu nábytku či dlhodobé aj krátkodobé skladovanie. Naše služby sú k dispozícii nielen v Bratislave, ale aj na celom Slovensku a v zahraničí. Vyberte si profesionálny tím, ktorý sa postará o všetko za vás – od balenia až po posledný detail sťahovania.
Postup sťahovania od kontaktu
po samotnú realizáciu
telefón
Kontakujte nás telefonicky, emailom alebo kliknite na cenová kalkulácia
kalkulácia
Spracujeme bezplatnú a nezáväznú cenovú kalkuláciu
odsúhlasenie
Po odsúhlasení ponuky si dohodneme detaily a termín sťahovania
priebeh
Priebeh sťahovania, nakladanie vybavenia a doplnkové služby
prevoz
Samotný prevoz vášho vybavenia bytu alebo kancelárie
vykladanie
Vykladanie vybavenia do vášho nového priestoru a doplnkové služby
dohoda
Ukončenie sťahovania a vybavenie formalít
Cenová kalkulácia
bezplatne a nezáväzne do 24 hodín
Sťahovanie Golem je Váš spoľahlivý partner na sťahovanie a prepravu
Našou snahou je, aby sme sa neustále zlepšovali a aj naďalej poskytovali prvotriedne a profesionálne sťahovanie v Bratislave, ale aj po celom území Slovenska a EÚ. Našou prioritou je hlavne to, aby sme splnili vaše očakávania.



Sústredíme sa na bezpečnosť, rýchlosť a individuálny prístup, pretože vieme, že každý klient má svoje špecifické požiadavky. Vaša spokojnosť je pre nás na prvom mieste. Ako skúsená sťahovacia firma v Bratislave vám ponúkame komplexné riešenia – od kompletného sťahovania bytov v Bratislave, cez sťahovanie domov či kancelárií, až po špecializované úlohy, akými je napríklad sťahovanie nábytku v Bratislave alebo ťažkých bremien. Nezáleží na tom, či ide o veľké firemné presuny alebo menšie sťahovanie v Bratislave, ku každému zákazníkovi pristupujeme s rovnakou profesionalitou. Máme bohaté skúsenosti, o čom svedčia aj naše referencie a množstvo pozitívnych recenzií. Ak hľadáte kvalitné a spoľahlivé sťahovacie služby v Bratislave, ktoré vám dokážu zabezpečiť všetko od balenia až po rozmiestnenie vecí podľa vašich predstáv, Sťahovanie Golem je pre vás tou správnou voľbou.

Kontaktujte nás ešte dnes a nechajte si bezplatne a nezáväzne vypracovať individuálnu cenovú ponuku. Nechajte sťahovanie bytu v Bratislave, sťahovanie nábytku v Bratislave či väčšie projekty na profesionálov a užite si bezstarostný priebeh so Sťahovaním Golem – spoľahlivým partnerom na Slovensku aj v celej Európe.

Naša firma, Sťahovanie Golem, funguje už od roku 2007 a počas tohto obdobia sme si vybudovali silnú reputáciu ako spoľahlivá a komplexná sťahovacia služba v Bratislave. Vďaka dlhoročným skúsenostiam vieme, že klienti ocenia najmä rýchlosť, presnosť a férový prístup, preto kladieme dôraz na kvalitne odvedenú prácu. Našou prioritou je, aby bolo každé sťahovanie v Bratislave (aj v iných mestách Slovenska či v zahraničí) maximálne bezproblémové. Poskytujeme nielen lacné a efektívne riešenia, ale aj profi sťahovanie v Bratislave, ktoré zahŕňa domácnosti, kancelárie či firmy. Ak potrebujete špecializované služby, vieme zabezpečiť aj sťahovanie firmy v Bratislave, vrátane bezpečného transportu zariadení, archívov a ťažkých bremien.

Pre zákazníkov, ktorí hľadajú jednoduché a rýchle riešenia, ponúkame aj malé sťahovanie v Bratislave, ktoré je ideálne pri menších bytoch alebo presťahovaní jednotlivých kusov nábytku. K tomu samozrejme patrí aj profesionálna preprava nábytku v Bratislave, kde dbáme na bezpečné zabalenie, manipuláciu a dovoz priamo na miesto určenia. Či už ide o lokálne alebo medzinárodné sťahovanie, Sťahovanie Golem je tu pre vás s kompletným balíkom služieb, ktoré vám ušetria čas aj energiu.
0
Rokov
skúseností
0
Presťahovaných
krabíc za rok
0
Presťahovaných ton
nákladu za rok
0
Presťahovaných
ťažkých bremien za rok
Sťahujeme menšie i väčšie firmy, kancelárie, byty, domy, inštitúcie, organizácie, či úrady. Pozrite si niektoré naše referencie tu.
volkswagen omv psa telekom unikredit strabag spp eustream eset
volkswagen omv psa telekom unikredit strabag spp eustream eset
Ak hľadáte spoľahlivé a profesionálne sťahovanie bytov v Bratislave, ste na správnom mieste. Naša sťahovacia služba v Bratislave je pripravená poskytnúť vám kompletný servis – od balenia, cez nakládku až po vykládku. Či už ide o sťahovanie bytu v Bratislave, presun celej domácnosti alebo náročné sťahovanie nábytku v Bratislave, naši skúsení pracovníci sa postarajú o bezproblémový priebeh. Špecializujeme sa aj na malé sťahovanie v Bratislave či rôzne presuny na kratšie vzdialenosti, ktoré riešime rýchlo a efektívne. Ako dlhoročná a skúsená sťahovacia firma v Bratislave ponúkame riešenia na mieru nielen pre domácnosti, ale aj pre firmy. Profesionálne a za férové ceny zabezpečíme aj sťahovanie firiem v Bratislave, vrátane kancelárskeho vybavenia a citlivých dokumentov. Ak máte záujem o sťahovaciu službu v Bratislave, vyberte si partnera, ktorý má skúsenosti a pozitívne referencie. Pomôžeme vám aj v prípade, že potrebujete rýchle či menšie sťahovanie v Bratislave – vždy s dôrazom na

bezpečnosť, spoľahlivosť a individuálny prístup. Vyberte si aj vy spomedzi sťahovacích firiem v Bratislave to najlepšie a zverte sťahovanie do našich rúk. Okrem sťahovania v Bratislave vám ponúkame tiež skladovanie či vypratávanie bytov a domov.
kufor
Golem services s.r.o.
telefon
+421 907 777 721
info
info@stahovanie-golem.sk
www.stahovanie-golem.sk
facebook messenger linkedin instagram
Golem services, s.r.o. 2025 - Všetky práva vyhradené
Všetky uvedené ceny sú bez DPH
telefon kontaktujte nás
0907 777 721
Cenová kalkulácia
bezplatne a nezáväzne
>
CENOVÁ PONUKA
Bezplatne a nezáväzne
x
Meno a priezvisko:
Telefón:
Email:
Odkiaľ:
Kam:
Váša správa:
bezplatne a nezáväzne
Cenová kalkulácia