menu
logo
CzechEnglishGermanSlovak
info@stahovanie-golem.sk
|
0907 777 721

Rady a tipy pred sťahovaním

Navštívili ste našu stránku a zaujímajú Vás nasledujúce informácie, tak pravdepodobne sa plánujete sťahovať. Sťahovanie domu, bytu, firmy, kancelárie, úradu, skladu, archívu, prevádzky, výrobnej haly, apartmánu, domácností, chaty, chalupy, pivnice, garáže a podobne si vždy vyžaduje prípravu. V prípade, že chcete pri presťahovaní Vášho majetku predísť chaosu, stresu a chcete, aby Vaše sťahovanie prebehlo bez komplikácií je nutné sa na sťahovanie vopred pripraviť.

So sťahovaním máme dlhoročné skúsenosti s množstvom referencií. Či už sa rozhodnete využiť sťahovacie služby našej firmy, či inej, pripravili sme si pre Vás súhrn základných rád a tipov, ktoré je dobré spraviť pred samotným sťahovaním.

Pre súkromné osoby:

Sťahovaníe domu, bytu, apartmánu a podobne je často stresujúca udalosť, pri ktorej je potrebné myslieť na mnoho vecí. Riešením je výber kvalitnej, profesionálnej a spoľahlivej sťahovacej firmy, ktorá je overená a so sťahovaním má dlhoročné skúsenosti a má množstvo referencií.

- Výber kvalitnej, spoľahlivej, overenej a profesionálnej sťahovacej služby so skúsenosťami, referenciami a poistením. Myslíme tím firmu, ktorá je už dlhšie na trhu, je overená a s poskytovaním sťahovacích služieb má bohaté skúsenosti. Pretože hodnota sťahovaného majetku je v priemere vždy v tisíckach eur preto je lepšie obrátiť sa na skúsenú firmu, ako hľadať najlacnejšie riešenie, ktoré sa môže odzrkadliť a vypomstiť poškodením vybavenia, a inými nepríjemnosťami, spôsobené neprofesionálnou sťahovacou službou, ktoré nakoniec môžu aj niekoľkonásobne prevýšiť celkovú cenu sťahovania.

- Dohodnutie termínu sťahovania dostatočne v predstihu.

- Upratanie a vyčistenie objektu do ktorého sa sťahujete.

- Vybaviť si minimálne na deň sťahovania voľno v práci, prípadne si zabezpečiť osobu, ktorá bude namiesto vás prítomná pri sťahovaní.

- Dohodnutie presných podmienok so sťahovacou službou.

- Pred sťahovaním si preberať priebeh sťahovania s vybranou sťahovacou firmou. Dohodnúť si všetky doplnkové služby, ktoré by ste požadovali urobiť od sťahovacej firmy a ktoré si spravíte sami, ako napr.: montážne práce, baliace práce nábytku, baliace práce osobných veci, drobností, šatstva a pod., likvidácia nepotrebných veci, baliaci materiál a podobne.

- V prípade, že si neobjednávate kompletný servis aj s balením od sťahovacej služby, nechajte si dostatok času na balenie vecí, nakoľko sa jedná o časovo zdĺhavú činnosť. Zabezpečte si baliaci materiál ( krabice, fólie, baliaci papier, etikety, pásky a pod.) napríklad u sťahovacej firmy, ktorá Vás bude sťahovať.

- Vyčlennte si miesto (izbu), kde budete dávať zabalené krabice, aby ste sa mali kde hýbať a mali prehľad.

- Do osobitnej tašky si pripravte najdôležitejšie veci, ktoré viete, že budete potrebovať v najbližších dňoch (šatstvo, hygienické potreby a pod.), nakoľko vybaľovanie môže trvať aj pár dni. Pripravte si veci ako keď sa balíte na dovolenku. Tiež si do osobitnej tašky odložte všetky dôležité doklady, dokumenty a cennosti.

- V prípade, že baliace práce si budete realizovať sami, pripravte si baliaci materiál, dostatočné množstvo krabíc, ktoré treba zalepiť lepiacou páskou, tak aby pri manipulácií nedošlo k otvoreniu a vypadnutiu veci z nich.

- Etiketami si označte všetky krabice do ktorých budete baliť vybavenie. Po vložení vybavenia do krabice, vždy na etiketu napíšte poznámku – názov vecí v krabici a z ktorej izby sú a kam do ktorej izby má byť krabica presťahovaná v nových priestoroch. Budete mať prehľad a sťahovací Vám následne presťahujú všetky krabice presne do miestností kam je potrebné.

- Všetky krabice si očíslujte a prípadne si urobte zoznam sťahovaných vecí. V prípade, že vybaľovanie by Vám následne trvalo dlhší čas a niečo by ste potrebovali súrne, podľa zoznamu a čísla si nájdete hneď krabicu kde sa daná vec, ktorú súrne potrebujete nachádza. Prípadne ak sa rozhodnete pre službu kompletného servisu od sťahovacej firmy, firma to urobí za Vás, no treba rátať s tým, že je to finančne náročnejšie.

- Po zalepení krabíc, následne dno krabice vysteľte papierom prípadne bublinkovou fóliou a tiež pri uzatváraní na vybavenie (vrch krabice) tiež vystlite baliacim materiálom, aby nedošlo k preboreniu krabíc, keď sa pri samotnom sťahovaní poukladajú pri prevoze na seba a tiež aby v krabici bolo dané vybavenie fixované.

- Prvé začnite baliť veci, ktoré najmenej používate a potrebujete ku každodennému životu, to znamená všetko, čo nebudete potrebovať najbližšie dni.

- Krabice naplňte tak, aby max. hmotnosť krabice bola 20kg, aby nedošlo k roztrhnutiu krabice a aby s krabicou dokázal manipulovať jeden človek.

- Ťažšie veci ukladajte na spodok krabice.

- Krehké veci je potrebné pred vložením do krabíc obaliť do baliaceho papiera pripadne, bublinkovej fólie. Následne krabicu označte ako krehké. Takto označte aj krabice s elektronikou a všetkými vecami, ktoré by sa mohli pri manipulácii s krabicami ľahko poškodiť.

- Pred odpájaním elektroniky (TV, PC a pod.) si odfoťte zapojenie káblov, aby ste nemali následne po presťahovaní problém pri spúšťaní elektroniky.

- Všetky nábytky, spotrebiče musia byt pri preprave prázdne.

- V prípade, že je potrebná demontáž a montáž nábytku, nechajte to na sťahovaciu firmu. Ak by ste sa rozhodli, že si montážne prace urobíte sami, tak pred demontážou si daný kus nábytku odfoťte a každú rozobranú časť si označte aby ste následne nábytok vedeli správne zložiť. Všetky šróby a súčiastky si odložte do plastového vrecka.

- Obalenie nábytku nechajte na sťahovaciu firmu. Ak sa rozhodnete, že si to spravíte sami, tak nikdy nelepte lepiacu pásku na nábytok, napríklad pre zabezpečenie otvárania dvierok na skrini a podobne, pretože z lepiacej pásky môžu ostať na nábytku fľaky od lepu, prípadne pri odlepovaní sa môže poškodiť povrchová úprava nábytku.

- V prípade, že máte v byte cennejší nábytok, žiadajte o pripoistenie na sťahovanie daného nábytku a baliace práce nechajte na sťahovaciu službu.

- Pri sťahovaní do nových priestorov máte možnosť urobiť si vo vybavení inventúru a nebrať si do nových priestorov vybavenie, veci, ktoré už nepotrebujete a ktoré Vám zbytočne zaberajú miesto v dome, či byte. Máte možnosť ich vyradiť a zbaviť sa nepotrebných vecí, ktoré vyčlení na jedno miesto prípadne menšie veci, drobnosti, šatstvo dáte do vriec či krabíc. Sťahovacia firma Vám dané vybavenie v prípade záujmu zlikviduje odvozom na skládku prípadne na zberný dvor, samozrejme treba na to sťahovaciu službu pred sťahovaním upozorniť, že budete potrebovať aj likvidáciu vybavenia.

- Pred odchodom z bytu si odfoťte rozvodnú skriňu s meračmi odberu elektriky, plynu, vody.

- Vybavte si zmenu trvalého bydliska a zmenu korešpondenčnej adresy.

- V prípade, že máte deti, domáce zvieratá zabezpečte si na deň sťahovania pre ne stráženie.

- Ak si s niečím neviete poradiť, ako postupovať s prípravou na sťahovanie kontaktujte dohodnutú sťahovaciu firmu.

Pre právnické osoby (firmy/spoločnosti):

Pri sťahovaní celej firmy, či jednej kancelárie je najdôležitejšie presťahovanie vybavenia tak, aby sťahovanie malo čo najmenší vplyv na chod firmy. To znamená, že sťahovanie by malo byť naplánované do detailov s presným harmonogramom. Presťahovanie musí byť profesionálne, odborne a v čo najkratšom čase.

- Výber kvalitnej, spoľahlivej, overenej a profesionálnej sťahovacej služby so skúsenosťami, referenciami a poistením. Myslíme tím firmu, ktorá je už dlhšie na trhu, je overená a s poskytovaním sťahovacích služieb má bohaté skúsenosti. Má vybavenie a kapacitu na sťahovanie Vašej firmy, aby sťahovanie prebehlo s čo najmenším o ovplyvnením chodu firmy. Ovplyvnenie chodu firmy, či hodnota sťahovaného majetku je v priemere vždy v tisíckach eur preto je lepšie obrátiť sa na skúsenú firmu, ako hľadať najlacnejšie riešenie, ktoré sa môže odzrkadliť a vypomstiť poškodením vybavenia, a inými nepríjemnosťami, ktoré nakoniec môžu aj niekoľkonásobne prevýšiť celkovú cenu sťahovania.

- Poverenie jednej osoby, ktorá bude mať na starosti komunikáciu so sťahovacou firmou.

- Dohodnite si termínu sťahovania dostatočne v predstihu na termín, kedy je to pre Vašu firmu najvyhovujúcejšie.

- Dohodnutie presných podmienok so sťahovacou spoločnosťou.

- Pred sťahovaním si preberte priebeh sťahovania - harmonogram s vybranou sťahovacou firmou. Dohodnite si všetky doplnkové služby, ktoré by ste požadovali urobiť od sťahovacej firmy a ktoré si spravíte sami, ako napr.: montážne práce, baliace práce nábytku, baliace práce šanónov, dokumentov, osobných veci, kancelárskeho vybavenia, drobností, elektroniky a pod., prípadne likvidácia nepotrebných veci.

- V prípade, že si neobjednávate kompletný servis aj s balením, prípadne iných doplnkových služieb od sťahovacej služby, vyčlente si dostatok času na balenie vecí, nakoľko sa jedná o časovo zdĺhavú činnosť a tiež si zabezpečte baliaci materiál( krabice, fólie, baliaci papier, etikety, pásky a pod.) napríklad u sťahovacej firmy ktorá Vás bude sťahovať.

- V prípade, že baliace práce si budete realizovať sami, respektíve, zamestnanci sa budú baliť sami, je potrebné pripraviť baliaci materiál, dostatočné množstvo krabíc, ktoré treba zalepiť lepiacou páskou, tak aby pri manipulácií nedošlo k otvoreniu a vypadnutiu veci z nich.

- Etiketami je potrebné označiť všetko vybavenie v kancelárií, nábytok a tiež krabice do ktorých budete baliť vybavenie firmy. Aby pri sťahovaní viacerých kancelárií nedošlo k zámene nábytku a vybavenia medzi kanceláriami. Po vložení vybavenia do krabice, vždy na etiketu je potrebné napísať poznámku – názov vecí v krabici a z ktorej miestnosti/kancelárie/skladu sú a kam do ktorej miestnosti má byť krabica presťahovaná v nových priestoroch. Budete mať prehľad a sťahovací Vám následne presťahujú všetky krabice presne do miestností kam je potrebné.

- Všetky krabice by mali byť očíslované, a tiež by na nich malo byť uvedené ktorému zamestnancovi patria a tiež kanceláriu z ktorej sú, prípadne si každý zamestnanec môže urobiť zoznam sťahovaných vecí. V prípade, že by niektorý zamestnanec sa potreboval dostať súrne k niektorému dokumentu, podľa zoznamu by vedel v ktorej krabici sa nachádza a tiež po presťahovaní by si vedel skontrolovať, či mu boli presťahované všetky veci. Prípadne ak sa rozhodnete pre službu kompletného servisu od sťahovacej firmy, sťahovacia firma sa postará o všetko, no treba rátať s tým, že je to finančne náročnejšie a náklady na sťahovanie stúpnu.

- V prípade, že sa nachádzajú vo firme dôležité dokumenty, prípadne cennejšie predmety je potrebné ich dať do osobitných krabíc a označiť ich.

- Prvé je potrebné začať baliť veci, ktoré sú najmenej používané a potrebné vo firme, kancelárií, to znamená všetko vybavenie, čo nebudete potrebovať najbližšie dni. Veci ktoré sú dôležité pre chod firmy sa balia posledné.

- Krabice je potrebné naplniť tak, abyhmotnosť krabice bola 15kg max. 20kg, aby nedošlo k roztrhnutiu krabice a aby s krabicou dokázal manipulovať jeden človek.

- Ťažšie veci je potrebné ukladať na spodok krabice.

- Krehké veci, PC, Monitory a podobne je potrebné pred vložením do krabíc precízne obaliť do baliaceho papiera pripadne, bublinkovej fólie. Následne krabicu označte ako krehké. Takto označte aj krabice s vybavením, ktoré by sa mohlo pri manipulácii s krabicami ľahko poškodiť.

- Pred odpájaním elektroniky (TV, PC a pod.) zamestnancami, je potrebné si pre istotu odfotiť zapojenie káblov, aby nenastal následne po presťahovaní problém pri spúšťaní elektroniky.

- Všetky nábytky, trezory, spotrebiče musia byt pri preprave prázdne.

- V prípade, že je potrebná demontáž a montáž nábytku, nechajte to na sťahovaciu firmu. Ak by ste sa ale predsa rozhodli, že si montážne prace urobíte sami, tak pred demontážou si daný kus nábytku odfoťte a každú rozobranú časť si označte aby ste následne nábytok vedeli správne zložiť. Všetky šróby a súčiastky si odložte do plastového vrecka.

- Obalenie nábytku nechajte na sťahovaciu firmu. Ak sa rozhodnete, že si to spravíte sami, tak nikdy nelepte lepiacu pásku na nábytok, napríklad pre zabezpečenie otvárania dvierok na skrini a podobne, pretože z lepiacej pásky môžu ostať na nábytku fľaky od lepu, prípadne pri odlepovaní sa môže poškodiť povrchová úprava nábytku.

- V prípade, že máte vo firme, kanceláriách cennejší nábytok, žiadajte o pripoistenie na sťahovanie daného nábytku a baliace práce nechajte na sťahovaciu službu.

- Pri sťahovaní do nových priestorov máte možnosť urobiť si vo vybavení inventúru a nebrať si do nových priestorov vybavenie, veci, ktoré už nepotrebujete a ktoré Vám zbytočne zaberá miesto na firme, v kanceláriách, či sklade. Máte možnosť ich vyradiť a zbaviť sa nepotrebných vecí, ktoré je potrebné vyčleniť na jedno miesto prípadne menšie veci, drobnosti, vložiť do vriec či krabíc. Sťahovacia firma Vám dané vybavenie v prípade záujmu zlikviduje odvozom na skládku prípadne na zberný dvor, samozrejme treba na to sťahovaciu službu pred sťahovaním upozorniť, že budete potrebovať aj likvidáciu vybavenia. Ak máte citlivejšie dokumenty je možné ich dať do spaľovne, prípadne skartovať.

- Sťahovacia firma Vám vie v prípade potreby zabezpečiť aj externý sklad pre Vaše vybavenie.

- Pred sťahovaním serverov je potrebné si ich odfotiť a taktiež rozvodnú skriňu s meračmi odberu elektriky, plynu, vody, prípadne iné.

- Dostatočne dlho pred sťahovaním kancelárie, či celej firmy si vybavte zmenu korešpondenčnej adresy firmy, aby v deň presťahovania ste ju mali zmenenú, aby Vám pošta a dôležité dokumenty prišli na správnu adresu.

- Ak si s niečím neviete poradiť, ako postupovať s prípravou na sťahovanie kontaktujte dohodnutú sťahovaciu firmu. Dobrá sťahovacia firma má vyčleneného človeka práve pre každé konkrétne sťahovanie.

Zľavy a akcie
Prečo je Sťahovanie Golem
Vaším najlepším partnerom pre sťahovanie?



Stahovanie Bratislava
Postup sťahovania od kontaktu
po samotnú realizáciu
telefón
Kontakujte nás telefonicky, emailom alebo kliknite na cenová kalkulácia
kalkulácia
Spracujeme bezplatnú a nezáväznú cenovú kalkuláciu
odsúhlasenie
Po odsúhlasení ponuky si dohodneme detaily a termín sťahovania
priebeh
Priebeh sťahovania, nakladanie vybavenia a doplnkové služby
prevoz
Samotný prevoz vášho vybavenia bytu alebo kancelárie
vykladanie
Vykladanie vybavenia do vášho nového priestoru a doplnkové služby
dohoda
Ukončenie sťahovania a vybavenie formalít
Cenová kalkulácia
bezplatne a nezáväzne do 24 hodín
Sťahovanie Golem je Váš spoľahlivý partner na sťahovanie a prepravu
Poskytujeme sťahovanie v Bratislave, v Žiline, v Košiciach, v rámci celého Slovenska a medzinárodne stahovanie. Sťahovanie Golem ponúka profesionálne sťahovacie služby za BEZKONKURENČNÉ CENY za sťahovanie firiem, kancelárií, bytov a na ďalšie sťahovania. Zdarma ponúkame nezáväznú a bezplatnú cenovú ponuku na sťahovanie v Bratislave a dalších mestách na Slovensku. Rýchle, kvalitné, lacné sťahovanie bytov, kancelárií, sťahovanie firiem v Bratislave a na celom Slovensku. Tiež sťahovanie klavírov, trezorov, bremien, kancelárie, balenie. Poskytujeme sťahovacie služby v Bratislave...
Čítaj ďalej →
0
Rokov
skúseností
0
Presťahovaných
krabíc za rok
0
Presťahovaných ton
nákladu za rok
0
Presťahovaných
ťažkých bremien za rok
Sťahujeme menšie i väčšie firmy, kancelárie, byty, domy, inštitúcie, organizácie, či úrady. Pozrite si niektoré naše referencie tu.
volkswagen omv psa telekom unikredit strabag spp eustream eset
volkswagen omv psa telekom unikredit strabag spp eustream eset
kufor
Golem services s.r.o.
telefon
+421 907 777 721
info
info@stahovanie-golem.sk
www.stahovanie-golem.sk
facebook messenger linkedin twitter instagram
Golem Service, s.r.o. 2024 - Všetky práva vyhradené
Všetky uvedené ceny sú bez DPH
bezplatne a nezáväzne
Cenová kalkulácia
telefon kontaktujte nás
0907 777 721
Cenová kalkulácia
bezplatne a nezáväzne
>